ATENCIÓN

La presente página es sólo un testimonio de una antigua versión del programa de foros. No es posible aquí ni escribir ni registrarse

El foro actual de webcampista está en la página .: https://www.webcampista.com 

Conversación entre Josep M. y XaviJam

2 Mensajes de visita

  1. No sé si serà rellevant, però la caravana encara conserva la mateixa matrícula dels papers (nosaltres i els anteriors propietaris posaven/posem la nostra al damunt amb brides).
    Els papers son originals (no fotocòpies) i expedits per la Dirección de Tráfico de Saragossa i la Diputació Provincial de Saragossa.
    Tenim bon contacte amb els venedors de la caravana i ells també van fer contracte compra-venda.

    Gràcies anticipares!!

    -Xavi
  2. Bones Josep M.
    Em dic Xavi i soc de Tarragona.
    T'escric perque, intentant resoldre dubtes, he vist alguns missatges teus en aquest foro.
    Doncs resulta que recentment hem comprat una Moncayo 330L Costa Azul de 1990 a una parella gran i els papers que m'han donat amb aquesta son:
    -El llibret original de Caravanas Moncayo.
    -Targeta tractor-remolc.
    -Certificat de característiques.
    -Contracte compra-venta.

    Aquesta parella eren els segons propietaris. Van comprar la caravana als primers farà tres anys (coincidien siempre al mateix càmping).
    Als papers de la caravana consten les dades del vehicle tractor original, dels primers propietaris.

    El tema és que, pel que anat llegint, sembla a ser que no n'hi ha prou amb això, no?

    M'agradaria que em poguessis ajudar amb aquests dubtes, vista la teva experiència i que tens la mateixa caravana.

    Moltes gràcies per la teva atenció.
    Salutacions!

    -Xavi
Mostrando mensajes de visita de 1 a 2 de 2